O mnie

Moja misja

Jestem neurologopedą oraz certyfikowanym terapeutą funkcji ortodontycznych MFS.
Obecnie prowadzę terapię oraz konsultacje diagnostyczne Niemowląt oraz Małych Dzieci z trudnościami w prawidłowej realizacji funkcji pokarmowych.
Pracuję w Dziecięcym Szpitalu im. św. Ludwika w Krakowie na oddziale Patologii i Neurologii oraz w prywatnym Gabinecie Baby Ga Ga.
Z mojej pomocy korzystają Rodzice, których Dzieci przejawiają trudności w przyjmowaniu pokarmu z piersi, butelki, łyżeczki, a także, mają problem z piciem, gryzieniem, połykaniem.
Wsparciem specjalistycznym obejmuję również Maluchy karmione alternatywnie: SONDA/PEG, jak również Niemowlaki z zespołami genetycznymi, przedwcześnie urodzone, wymagające wsparcia w zakresie karmienia.

Jako terapeuta MFS konsultuję także Dzieci w zakresie oceny funkcji motorycznych. Prowadzona terapia funkcji ortodontycznych MFS, wspomaga leczenie ortodontyczne, przywraca prawidłowe funkcje motoryczne jamy ustnej. W tym zakresie, ściśle współpracuję z lekarzami stomatologii oraz ortodoncji.

Kursy i szkolenia

  • Anatomia palpacyjna dla logopedów w ujęciu miofunkcjonalnym – diagnoza kompleksu orofacjalnego. Ujęcie holistyczne (A. Kaczyńska, E. Wojewoda), 2022 r.

  • PEDIATRIC FEEDING DISORDERS w praktyce logopedy – strategie diagnostyczno-terapeutyczne (moduł II), 2022 r.

  • PEDIATRIC FEEDING DISORDERS w praktyce logopedy – strategie diagnostyczno-terapeutyczne (moduł I), 2022 r.

  • Dysfagia u niemowląt i małych dzieci (Dore Blom), 2022r.

  • Niemowlak u logopedy III (dr M. Machoś, M.Bednarczyk), 2021r.

  • Niemowlak u logopedy. Opieka logopedyczna nad niemowlęciem ( dr M. Machoś), 2021r.

  • Niemowlak u logopedy II Miobobo ( dr M. Machoś), 2021r.

  • Werbogesty od gestu do słowa będzie rozmowa ( A. Gładowicz – Bojarska)

  • Motoryczne zaburzenia mowy ( M. Litwin), 2021r.

  • Bazowe umiejętności komunikacyjne i funkcje prymarne ( dr M. Machoś),2021r.

  • Wcześniactwo jako trauma ( I.Palicka), 2021r.

  • Ocena funkcjonalna traktu ustno – twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie. ( E. Mendala – Kwoczek), 2021r.

  • Skojarzenia do mówienia ( E. Grzelak), 2021r.

  • Ortodoncja dla logopedów. Diagnoza i terapia funkcji kompleksu ustno – twarzowego w ujęciu ortodontyczno – neurologopedycznym ( A. Listwoń). 2020r.

  • Wspomaganie i leczenie czynnościowe obszaru orofacjalnego ( M. Wawrzynów), 2020r.

  • Diagnoza i terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia I i II stopień ( prof. n. hum. M. Chęciek), 2019r.

  • Masaż logopedyczny – podejście praktyczne ( A. Kaczyńska). 2018r.

  • Fizjologiczna metoda terapii zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania u dzieci od 3 do 4 roku życia z dyslalią obwodową ( dr hab. prof. D. Pluta – Wojciechowska), 2017r.

  • Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno – twarzowych ( dr n. hum. A. Regner), 2017r.

  • Karty Oceny Logopedycznej Dziecka – KOLD do diagnozy dzieci w wieku od 1. Miesiąca do końca 9. roku życia ( J. Gruba), 2017r.

  • Metoda integracji sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy dzieci z uszkodzeniem ośrodkowego układu nerwowego ( B. Odowska – Szlachcic), 2017r.

  • Glottodydaktyka i logopedia z perspektywy neurobiologicznej ( prof. zw. dr hab. W. Miodunka),2016r.

  • Dziecięce problemy laryngologiczne w praktyce terapeutycznej ( dr n. med. M. Gasiński), 2016r.

  • Piękno neurobiologii – mózg wzrokowy w działaniu ( prof. dr hab. J Vetulani), 2015r.

  • Zabawy do myślenia – metody wspierania rozwoju dzieci przez działania twórcze (E. Plinkiewicz), 2015r.